Pakjes tijd

4 april 2018 - Almoradí, Spanje

Even een tussendoortje!

Dinsdag (27-03-2018) zat ik gezellig met Ruben buiten in de zon. We zagen een gele scooter wegrijden vanaf mijn wooncomplex. Ik zei heel vrolijk: ‘Hé dat is de postbode, maar wij hebben eigenlijk nooit post haha!’’ Tot we naar binnen gingen en in de brievenbus keken. Daar lag een briefje dat er een pakketje voor mij zou zijn. Gisteren (03-04-2018) heb ik dan eindelijk dat pakketje op kunnen halen!

Eindelijke mijn pakketje

Spannende inhoud!Wat ik er allemaal in aantrof was een grote verrassing! Allerlei Nederlandse producten die ik erg miste zoals stroopwafels, hagelslag, curry, gehaktkruiden en kokindjes! Ook zat er nog een nieuw ‘huisdier’ in!

Er zat niet alleen maar etenswaren in de doos. Een stapel vol kaarten met allemaal verhalen van iedereen uit de familie en van mijn beste vriendinnen. Toen ik deze kaarten las, stroomde de tranen vanzelf over mijn wangen. Wat een mooi gebaar en wat een lieve verhaaltjes allemaal!

Langs deze weg wil ik iedereen (voor degene die zich aangesproken voelen) bedanken voor al deze lieve kaarten! Ze hebben een mooie plekje gekregen aan de kast!

ze mogen gezien wordenLots of love,

Anniek

1. Oma rook:
    4 april 2018
    Het is je van harte gegund.
    En je heb het weer leuk opgeschreven.

Als het ziekenhuis niet bevalt kun je nog altijd schrijfster worden.
  2. Papa:
    4 april 2018
    Héél véél plezier er mee!
  3. Mama:
    Geniet er maar van en tot 23 april xxx